Bubblegum
Kalin (35) is a talented creative director of an advertising company, lost and bored with life. Bilyana (35) is a free spirit still uncertain of what she wants. When they were kids, they were part of a mad group of friends, for whom every day was a different adventure. Childlike, they promise each other to get married when they grow old. They meet unexpectedly 25 years later. During the five days they have together, they remember their childhood, their dreams and the forgotten promise.