Cagefighter: Worlds Collide
Reiss Gibbons is on the cusp of cementing himself as the greatest to ever step inside the Legends cage. With five title defenses under his belt, and the support of coach and mentor Marcus, Reiss has it all. But when savvy promoter Max Black pits him against pro wrestling superstar Randy Stone in the company's first ever cross-promotional event, Reiss finds himself in the toughest fight of his life.