Call Me Savage
Martin, a famous nose, has retired on a island to flee the parisian stress. He goes to Caracas to sell vegetables that he grows. Nelly shows up in his hotel room to escape from her fiancé that she just dumped. She sticks her nose in so much that Martin has to put her up on his island...