Campo Minado
Three American tourists are crossing a desolated landscape of European Georgia. One of them steps on an armed landmine. But that seems to be a minor threat compared to the nightmarish happenings that the afternoon will bring on. A psychopath takes advantage of the tourist's immobility and brutally abuses and assaults the woman he loves.