Cancer: The Integrative Perspective
Cancer is the worst pandemic this world has ever seen. Diagnosing nearly 17 million people and killing nearly 10 million people annually, so many families are impacted by the devastation of cancer and its often-ineffective treatments. This feature length documentary is shining a light of hope amidst this global health crisis.