Candy Cane Christmas
Phoebe is set in her traditions in all aspects of life, which makes this season potentially not as special when she learns that her favorite Christmas tradition, Candy Cane Lane - a street in her old neighborhood decorated by the residents - not happening for the first time since she was a child with Louise McGraw, the long time organizer, moving, and all the other residents losing interest.