Candy Dulfer - Plays Baloise Session
Dutch funk and smooth jazz saxophonist Candy Dulfer has performed and recorded with Prince, Van Morrison, Dave Stewart, and Maceo Parker, and has played live with Alan Parsons, Pink Floyd and Tower of Power. Her debut album, Saxuality, was nominated for a Grammy and sold over half a million copies world-wide. Her song "Lily Was Here" reached No. 11.