Case Closed: The Scarlet Bullet
All the world's eyes are on Tokyo this year as it hosts the world's biggest sporting event, World Sports Games (WSG). And to commemorate, the super-fast Hyper Linear Bullet Train is set to make its inaugural trip from Nagoya to Tokyo. Things start to fall apart, however, when CEOs of top sponsor corporations go missing; and FBI's Shuichi Akai seems somehow involved in the matter. Seeing an eerie resemblance to kidnapping case from 15 years ago, Detective Conan begins to unravel the mystery of a global scale.