It Runs in the Family
Three generations of males -- grandfather Mitch Gromberg (Kirk Douglas), son Alex (Michael Douglas) and grandson Asher (Cameron Douglas) -- try to chart their way through personal upheavals and come together after Mitch suffers a stroke. Alex, a womanizer going through a midlife crisis and fearing he's become like his neglectful father, attempts to save Asher from a life of drugs. None of them wanted to turn into their fathers, but it'll take a lot more than wishes to heal the damage done.