Charlie Hunter - Solos: The Jazz Sessions
Charlie Hunter is the undisputed master of the 8-string guitar. In this special set recorded in the historic Berkeley Church in Toronto, Canada, SOLOS has enough performance material to make it bear repeated viewing, and insightful interview material to provide perspective on what Hunter is trying to accomplish.