Cholagang
First and foremost Cholagang is a gang of four friends who travel to Nepal to attempt a new route on the north face of the Cholatse. Cholagang is also an expedition, like many others, that suffers the consequences of bad weather conditions but deals with it and gets back on its feet by having fun on a neighbouring summit.