City by the Sea
When a respected New York homicide detective (Robert De Niro) discovers the prime suspect in a murder case is his estranged son (James Franco), he is forced to return home to the decaying boardwalks of Long Beach, Long Island to confront the darkness of his past. During the course of the investigation, he realizes that his failures as a father - and his unresolved anguish about the painful estrangement - have deeply influenced his son's life.