Claire's Camera
On a business trip to the Cannes Film Festival, Manhee is accused of being dishonest, and fired. The music teacher Claire, who possesses the ability to transform objects with her camera, comes to sympathize with Manhee. Claire goes with Manhee to the cafe where she was fired, and now we look forward to seeing Claire's power at work.