Claudia Brucken - This Happened Live in Scala
Claudia Brücken's illustrious career began in 1984 as the lead singer of the ZTT art-goth electro group Propaganda and in March 2011, as a celebration of 27 years of recording and performing as Propaganda, Act, Onetwo and as herself, Claudia took to the stage at the Scala in London. Using the nucleus of her current band Onetwo, Claudia performed an exciting 98 minute live set playing selections...