Clean Up Crew
Imagine if all waste just lay where it fell. We’d all be drowning in feces rotting plants and animal corpses, were it not for the cleanup crew. Often unfairly despised, we should see these animals, crabs, dung beetles, vultures and crows as our heroes, keeping us safe from diseases.