Cleo From 5 to 7
Cleo, a young and pretty singer, waits for the results of medical tests. From superstition to fear, from the Rue de Rivoli to the Café du Dôme, from coquetry to anxiety, from her apartment to Parc Montsouris, Cleo lives through ninety peculiar minutes. Her lover, a musician accompanist, a female friend, and then a soldier open up her eyes to the world.