Communion
From the international best-seller, comes Communion, the gripping and compelling story of a novelist whose recurring nightmares of alien encounters prove to be a terrible reality. Christopher Walken portrays Whitley Strieber’s adventures into the unknown as he struggled to keep himself from falling over the edge of reality. A powerful true story that explores the unknown.