Condition of Return
Mass murderer Eve Sullivan is questioned by psychoanalyst Dr. Donald Thomas, who is tasked with determining her fitness to stand trial. In a contentious interview, Dr. Thomas persuades Eve to recount her troubling past as she coaxes him into revealing secrets of his own, showing him they may be more alike than he thinks.