Conviction
When her older brother Kenny (Sam Rockwell) is convicted of murder and sentenced to life in 1983, Betty Anne Waters (Hilary Swank) vows to get the conviction overturned. Beginning an 18-year quest to exonerate Kenny, Betty Anne puts herself through college and law school. With the help of her best friend (Minnie Driver), Betty Anne pores over piles of suspicious evidence and retraces the steps that led to Kenny's arrest in the hope of finally winning her brother's freedom.