Cop Car
When two rebellious young boys stumble across an abandoned cop car hidden in a secluded glade they decide to take it for a joyride. When the small town sheriff goes looking for his missing car, the boys find themselves in the center of a deadly game of cat and mouse and the only way out is to go as fast as their cop car can take them.