Corvette Summer
Mark Hamill (Star Wars movies) stars as Kenny, a teenage car aficionado with a special place in his heart for Corvettes. His passions lead him to fixing up a Corvette Stingray in his auto-shop class with the help of his classmates, and together, they make one hell of a sweet ride. The car is a big hit--so big, in fact, that it gets stolen! A hot tip leads him to Las Vegas, where he hooks up with a fledgling hooker, Vanessa (Annie Potts - Ghostbusters, "Designing Women"), who helps him try to track down the Stingray before it gets away for good. The two encounter danger and romance as they try to steal back the Stingray during once crazy Corvette Summer.