Countdown to War
Countdown to War is a television film made in 1989 as a co-production by Granada Television and PBS. It recounts the events that occurred between 15 March 1939, when the German army commanded by Adolf Hitler invaded Czechoslovakia and created the Protectorate of Bohemia and Moravia, and 3 September 1939, the date when France and United Kingdom declared war on Germany.