Countdown
WWE superstars Dolph Ziggler and Kane lead the action in this electrifying and heart-pounding thriller. When a madman kidnaps a young boy and rigs him with explosives, Ray (Ziggler), haunted by the loss of his young son, defies his captain (Kane) and takes matters into his own hands. Now, he must beat the clock to stop a psychopath and save an innocent child.