Counting Crows - In Session 2008
Counting Crows, and Adam Duritz in particular, have become renowned for the energetic, passionate nature of their live performances. Duritz frequently extends and rewrites songs live, adding extra verses or alternate middle sections and/or endings, sometimes fitting most of another of the band's other songs into the middle of the first. This intimate live performance gives the fans the chance t...