Cradle 2 the Grave
Master thief Anthony Fait (DMX) pulls off a major jewel heist and somehow manages to escape from the SWAT team that's pursuing him. A Taiwanese agent named Su (Jet Li) is on Fait's tail and wants to take him down so that he can retrieve the stolen black diamonds. But when Fait's daughter (Paige Hurd) is kidnapped by a rival criminal and Su's ex-partner (Mark Dacascos), Su must work with Fait to save the thief's daughter and get his revenge in the process.