Credimi!
A modern fable. Vittoria lives in a suburban project and struggles to make ends meet for herself and her son, Salvatore, who tries to help her with the power of fantasy, imagining that he's sharing in the adventures of his favorite super heroes. Their rough and down-trodden reality contrasts with the child's colorful and courageous visions.