Crepitus
Seventeen year old Elizabeth and her younger sister, Sam, are thrust into circumstances more terrifying than living with their abusive, alcoholic mother when they are forced to move into their deceased Grandfather's house. Frightened beyond belief, they begin to learn horrible things about their family history. Nevermind the ghosts in the house, there is something far worse that takes an interest in the girls ... a cannibalistic clown named Crepitus.