Crocodile Kingdom
The crocodile is the king of the wetland; a tone of a cold-blooded monster with the most terrifying bite force on Earth. The product of a 100 million year ancestry, the 25 species around today are a testament to the crocodile’s supreme intelligence and adaptability.