Crossplot
Advertising executive Gary Fenn is drawn into a complicated world of espionage after he hires the exotic Marla Kugash to model for a campaign. Marla is in grave danger after she overhears details of an assassination plot, and she and Gary are forced to go on the run. Racing through swinging 1960s London and across the British countryside, the pair must try to avoid the killers on their trail and prevent the death of a notable African politician.