Crypto Mania
Cryptocurrency has been on the rise for years. Now, it's a hot financial product touted as the currency of the future - from celebrity endorsements to countries accepting bitcoin as legal tender, crypto is everywhere. But behind the marketing and promises of wealth, is cryptocurrency just a fad, or perhaps even a fraud?