Cuban Wave Riders
Cuba has almost three times as much coastline as California. Meanwhile, compared to the Golden State's estimated one million surfers, Cuba's surfer population hovers around 100 people. Surfing in Cuba has remained a very small subculture where the opportunity for professional sponsorship is non-existent. Cuban Surfers surf for the love of surfing.