Curling
Curling is a lyrical look at the unusual private life of a father and his daughter. Between his unremarkable jobs, Jean-François devotes most of his time to his 12-year-old daughter, Julyvonne, whom he obsessively protects from the outside world. Their simple existence in the remote countryside revolves around each other until a series of disturbing occurrences and secrets threatens to destroy the fragility of their relationship.