Cursed
From the ashes of a fire, Molly-a cursed doll-brings relentless terror. Abandoned orphanages, ancient horrors, brutal invasions, and flesh-hungry monsters intertwine as her victims face inescapable nightmares. Once chosen, only death awaits.