Cyberhate with Tara Moss
In this revealing, confronting and timely documentary author, journalist, presenter and human rights advocate, Tara Moss is our guide and guinea pig touring the darkest corners of the web to uncover the world of cyber violence. Moss - social media user and advocate against cyber bullying tells her own story of dealing with online threats, anger, trolls and acclaim from Q&A to 'Lipstick-gate'.