Cyndi Lauper - Live at Last
Twenty years after She's So Unusual made her an icon, Cyndi Lauper's Live...At Last captures an intimate night at New York's Town Hall in 2004, featuring dramatically reworked renditions of her hits from Girls Just Want To Have Fun to True Colors.