Da cosa nasce cosa
Antonio Schiattaro, dairy entrepreneur from Caserta, sees his world upended when his youngest daughter falls in love with a man from South Tyrol. Between North and South unfolds a tale of love, tradition, and courage to change, with deep Italian roots.