Dakar: Race Against the Desert
Dakar: Race Against the Desert provides intimate and exhilarating access to the world's toughest motorsport challenge. Through interconnected stories of grit, teamwork and determination we follow Dakar legends, Carlos Sainz Snr, Sébastien Loeb, Nassar Al-Attiya and Toby Price alongside the rally's youngest stars Cristina Gutiérrez, Seth Quintero and Mason Klein as they push themselves and their vehicles to the limit. Dakar: Race Against the Desert redefines the audiovisual experience of this race, and documentary filmmaking, as we journey at break-neck speeds through the high-octane, unceasing action that is the Dakar motor rally.