Dancer and the Dame
Rick Dancer (Billy Gardell) was the finest detective on the force until a would-be bust went awry and left the famous detective picking up the pieces of a lustrous reputation. Reduced to sorting mail, Dancer has hit rock bottom, but when a friend's computer whiz son is mugged in a parking lot, Dancer suspects there is more to the story. Joined by an unlikely partner, a police dog named "Princess," Dancer is back in the game and the two begin an unsanctioned investigation. When clues start to point to an old nemesis, Dancer and Princess must learn to work together to take him down. As the team gets closer, the stakes get higher. It's do or die for the chance to finally close the case and conquer a troubled past.