Date A Bullet: Dead or Bullet & Nightmare or Queen
Ordinary high school boy Shido discovers a mysterious girl at ground zero of a recent spacequake. Shido learns, through his sister Kotori, that the girl is one of the Spirits: mystical creatures responsible for the spacequakes. Shido is recruited to help “seal” the sprits and end their threat to mankind. There’s just one catch: the only way to seal a spirit—is to make her fall in love with you.