David Bisbal - Concierto Almería 20 Aniversario
The Almería 20th Anniversary Concert highlights the excitement of one of the most celebrated musical events of the year. David Bisbal, at the Power Horse Stadium, gave a memorable performance on November 19th, commemorating the 20th Anniversary of the start of his career.