Dear Diary
Filmmaker Nanni Moretti (Nanni Moretti) goes on three disparate journeys. First, he rides through Rome on a scooter, musing on cinema, and has a chance encounter with actress Jennifer Beals (Jennifer Beals). Next, he and his friend, Gerardo (Renato Carpentieri), tour a number of islands searching for a peaceful place to write a screenplay. And finally, Moretti, hampered by a nagging skin rash, goes from doctor to doctor looking for the right diagnosis, which may or may not turn out to be severe.