Deathtrap
The trap is set... for a wickedly funny who'll-do-it. Michael Caine ,Christopher Reeve and Dyan Cannon star in this comic mystery about aplaywright with a problem . . . Sidney Bruhl's (Caine) latest whodunitis a failure. Only a new smash hit can salvage his reputation and hispride, but Sidney is out of ideas. Enter Clifford Anderson (Reeve), aformer student of Sidney's. Clifford has written a first play, a mystery. . . a very good mystery . . . and the only person who has read it isSidney Bruhl--who cheerfully admits that he would kill for a hit. Thetrue nature of the relationship between Sidney and Clifford is just oneof the many surprising plot twists in this first-rate thriller. Based onthe hit play by Ira Levin.