Deck the Halls
Steve (Matthew Broderick), suburban dad and Christmas enthusiast, finds a wrinkle in his well-ordered existence with the arrival of his new neighbor Danny (Danny DeVito). Danny has big dreams and plans to illuminate his house with enough holiday lights to make it visible from space. Not to be outdone, Steve declares a war of one-upmanship with Danny that threatens to drag the Christmas spirit through the slush.