Deep in My Heart
A biographical musical charting the life of composer Sigmund Romberg (Jose Ferrer). Starting out as a musician working at a New York City café, Romberg quickly becomes one of the most successful composers of Broadway musicals, operettas and film scores in the early 20th century. His rise is charted through many musical numbers from his best-known works, such as "The Student Prince," "The Desert Song," and "Rosalie," many of which feature an all-star cast of MGM performers.