Deep Purple - Come Hell Or High Water
'Come Hell Or High Water' is the mythic film of Deep Purple, the last performance with the original musicians: Ritchie Blackmore (guitar), Ian Gillan (vocals), Roger Glover (bass), Jon Lord (synth) and Ian Paice (drums).