Deep Sea
Swept into the sea during a family cruise, a young girl named Shenxiu stumbles upon a mysterious restaurant under the waves. There, she meets the scheming head chef and his ragtag crew of adorable otters and sarcastic walruses. They join forces to save the restaurant and reunite Shenxiu with her mother.