Def Leppard - Hits Vegas
Join Def Leppard during their final nights at their infamous Sin City residency at the Zappos Theatre in Planet Hollywood. Stunning video walls, two stages, great musicianship and a frenzied crowd make for an unforgettable concert experience! Featuring rare songs such as Too Late for Love, Billy’s Got a Gun, Slang and Promises, the band also gave us a rare treat of a beautiful four song acousti...