Descascado
Breno is a young adult who leads an extremely regulated and methodical life. Locked in his apartment 24 hours a day, the boy makes this space his world: there he works, eats, sleeps, exercises and gives himself pleasure. His routine and unhealthy control, however, suffer an unexpected turn when Verônica, a beautiful young woman, appears outside his apartment to invite him to visit her newly opened greengrocer. Immediately, the contact awakens in Breno a delicious and spontaneous sensation, forcing him to leave the bubble of protection that he created around him and surrender to the unknown of the world outside. Thus, with Verônica illuminating his path, the naive boy finds himself sinking more and more into a new and dangerous obsession. From that point on there is no turning back: his life will never be the same.