Desert Saints
Police pursue a hit man with a peculiar modus operandi - he picks up women, uses them to assist his hits, and then kills them. When he picks up a female hitchhiker on a desert road, business proceeds as usual: he plans to involve her in his latest job, the assassination of a Mexican drug dealer. But things may not be what they seem.