Detective
Director Jean-Luc Godard's avant-garde drama/comedy follows Emile Chenal and his wife, Françoise, as they lean on boxing manager Jim Fox Warner to cough up the considerable sum of money that he owes them, with both the police and the mob circling the situation. In the same hotel, Inspector Neveu looks into a murder that took place years before, and his storyline overlaps with the arc of the Chenals.